Първоначално публикувано от kolev
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алтернатор?
Collapse
X
-
Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007
-
Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщениеколега колко ти излезе диодният блокAlfa Romeo Giulia 2.0 200 Bhp Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Mirwais Покажи съобщениеКолега, дадох 150 лева за диоден блок, реле и труд.
Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007
Comment
-
Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщениеКолега на мен ми излезе веднаш 80 лева за обслужване и веднаш 150 за смяна на обслуженото така, че смятам аз сам да си го отремонтирам и да отида да си ми го върнат на мястото защото ми писна от некадърници и ти накрая си стоя на пътя! Защото си плащам на некадърници !Alfa Romeo Giulia 2.0 200 Bhp Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Mirwais Покажи съобщениеАми аз се надявам всичко да е наред. Предпочитам да платя повече в един момент, но да знам, че всичко си е както трябва, отколкото да търся ментарльоци и да ги сменям често.
Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007
Comment
-
Kолеги как мислите, дали 100А алтернатор ще стигне за моята 166 2.4 JTD, 140 коня мотора, взех до от колега със същата, но 136 коня. Моя алтернатор беше 120А. Също да спомена, че съм с чип.166 2.4 JTD 140 hp+chip '02 отскоро
164 2.0 ТS 147 hp '92 my ex-, but my 1st love
Comment
-
Първоначално публикувано от alf 164 Покажи съобщениеKолеги как мислите, дали 100А алтернатор ще стигне за моята 166 2.4 JTD, 140 коня мотора, взех до от колега със същата, но 136 коня. Моя алтернатор беше 120А. Също да спомена, че съм с чип.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениенай-добрия вариант за диодната плочка е да се замени само повредения(те) диод ако е възможно. иначе цяла плочка мисля струва между 40-80лв.
Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007
Comment
-
Първоначално публикувано от alf 164 Покажи съобщениеKолеги как мислите, дали 100А алтернатор ще стигне за моята 166 2.4 JTD, 140 коня мотора, взех до от колега със същата, но 136 коня. Моя алтернатор беше 120А. Също да спомена, че съм с чип.колко ампера ти е алтернатора, зависи от ел. екстрите в колата - подгреви на седалки,ел. седалки,подгреви на стъкла, ел. парно и безброй други.
точка
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениеще се сцепи.... , ама не от кефколко ампера ти е алтернатора, зависи от ел. екстрите в колата - подгреви на седалки,ел. седалки,подгреви на стъкла, ел. парно и безброй други.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Моята кола е алфа 156 2004 г. - динамото е 120 А
Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007
Comment
-
Веднага ще ти го кажа!
Опукали са и други диоди, но понеже тия, които слагат по динамата много често имат и ценеров преход, просто се възстановяват след пробив.
Поне така твърди уреда , с който замерваш и правиш глупостта да смениш само изгорелите.
Резултата е, че пак горят и накрая слагаш една цяла плочка с нови диоди.
Най-честото горене на диоди се получава от пробил реле-регулатор.
А той най-често пробива от "компетентни" чичковци, които на работещ мотор свалят клема на акумулатора. На динамото трябва да има един кондензатор( на по-новите модели слагат и шунтиращ диод), който теоретично трябва да не позволява да се самовъзбужда генератора.
Другото е да се надхвърля тока на динамото. Освен от късо, най-често става от паднал акумулатор.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment